Napíšete si to sami, nebo raději ne

Je velký rozdíl v tom, zda přebíráte po otci prosperující podnik, který vybudoval, nebo začínáte budovat od úplného začátku a z ničeho.

  • Ten první případ je velmi zavazující. Položíte prosperující firmu, nebo ji dovedete do ještě vyšších sfér prosperity?
  • Ten druhý případ je o něco méně zavazující, protože začínáte od píky. Ale zavazující je určitě proto, že dáváte práci nezaměstnaným. A k těm zodpovědnost už určitě získáváte.

text

Ovšem pro oba případy je důležité prosperovat.
V každém případě je přímo nutností analyzovat veškeré marketingové nástroje, i když jsou, např. doposud účinné. Nebo by alespoň mohly být. Jedním z fatálních marketingových nástrojů jsou rozhodně firemní webové stránky, které potenciální klienti určitě budou chtít najít. Lépe řečeno: Vy máte eminentní zájem na tom, aby Vás potenciální klienti našli. Aby si vybrali z Vaší nabídky a aby nakupovali.
Potom je nadmíru důležitý nejen dokonalý linkbuilding, ale také kvalitní copywriting.

Vážně si myslíte, že Vy nejlépe znáte produkty, které prodáváte, takže si všechny texty na web napíšete raději sami? Jste na omylu. To je to, co právě udělat nesmíte. Kvalitní, čtivý a zajímavý copywriting sami rozhodně nezvládnete. To byste museli mít v sobě perpetuum mobile, abyste všechno uměli a všechno stihli.
Na tak podstatnou činnost, jako je kvalitní copywriting, se neobávejte najmout profesionála.

propisky

Ten dokáže víc, než jen znalost nabízených produktů. Má předpoklady k tomu, aby se naučil nejen veškeré parametry Vašeho produktu, ale také dokáže mimořádně přesně odhadnout potřeby cílové skupiny zákazníků, pro které je produkt určen! A to je nejvíc. Zkušený copywriter dokonale vystihne pocity potenciálního zákazníka a díky svému chytlavému řazení slov podchytí jeho opravdový zájem. Právě proto je copywriting tak potřebný pro firemní weby.